This is THE day!

29 Dec

Šī ir tā diena! It kā jau nekā būtiski svarīga vai īpaša – atkal uzsnidzis sniedziņš, un ābeļdārzs izskatās kā pasakā, domāju, kā saplānot dienu, tomēr tieši šodien beidzot izlēmu uzrakstīt pirmo jums, maniem lasītājiem, veltīto tekstu. Tas nāca visai ilgi. Viens iemesls – esmu dažos jautājumos visai vecmodīga :) Piemēram, es vēl joprojām labprātāk bildēju ar filmu, labprātāk lasu grāmatas nevis blogus, kā arī dodu priekšroku randiņiem aci pret aci nevis jaunumu uzzināšanai plašajā tīmeklī. Tomēr, man patīk arī rakstīt un, ja es dzīvotu 19.gadsimtā, par kuru man tik ļoti patīk lasīt un skatīties kostīmfilmās, man būtu jānopūlas stipri vien vairāk nekā tagad, lai kāds palasītu to, kas man sakāms.

Īsāk sakot, šodiena arī tādēļ, ka beidzot sāku apzināties, ka pēc nedēļas sāksies jauns posms manā dzīvē – gads Ņujorkā!

Par to atgādināja ballīte, ko šovakr rīkoju draugiem un Bītlu Strawberry fields, ko šorīt klausījos:

Let me take you down, ’cause I’m going to Strawberry Fields.
Nothing is real and nothing to get hungabout.
Strawberry Fields forever.

Tikai tādos zemeņu laukos var satikt šādas odziņas:

Un šādas brīnišķīgas skulptūras, kas mājo tieši mana jaunā darba rajonā:

Lai mums visiem brīnišķīga šī diena un maģisks Jaunais gads!

Tiekamies jau drīz!

8 Responses to “This is THE day!”

  1. Zane December 29, 2009 at 15:50 #

    Ko tu darīsi NY?

    • elinaruka December 30, 2009 at 02:13 #

      strādāšu (praksē) foto organizācijā Aperture :)

      • Inga K. January 6, 2010 at 19:41 #

        un rekur ir atbilde :)

  2. agnesiga December 30, 2009 at 01:32 #

    Congrats un join the club :)

  3. Santa December 30, 2009 at 02:02 #

    Bookmarkoju šito linku, tagad gaidīšu ziņas. :)

    • elinaruka December 30, 2009 at 02:12 #

      he he, tagad man ir liela atbildība ;)

  4. zancy January 1, 2010 at 23:06 #

    welcome to the club! :)

Leave a Reply

