Fiksa pastaiga / A quick walk

24 Jan

Saucas “aizgāju pēc piena”. Ne uz Pienu, kā jūs, pēc piena. Tikai iekritu valdzinājumā un aizgāju arī citur, huh… :) Nu , ko lai dara, ja ārā saule tik spilgta, ka pat ar saulesbrillēm miedzas acis un +6?!

Kur biju? Centrālparkā! Kad būs pavasarīgāks (jā jā, VĒL) laiks, es brīvdienas tur vien, manuprāt, pavadīšu, tik ļoti man patīk tur!

Un šādi izskatās mans šīs nedēļas neiborhuds (rajons)

Well, I just wanted to get some milk but I got weak because of the sunny weather and went to the Central Park. I love it! I’m almost sure I’m going to spend my days there when it gets even nicer!

And the last 3 pics from my this week’s neighbourhood.

2 Responses to “Fiksa pastaiga / A quick walk”

  1. mk January 24, 2010 at 03:01 #

    parak labi!!!! es šito nevaru skatities!!! :))))))))))))) tas ir nezeligi pret tiem, kas -20 salā….

    • elinaruka January 24, 2010 at 03:07 #

      Piedod… Bet Ņujorkieši mani brīdina, ka februāri mēdzot būt ļoti auksti arī šeit!!! Varbūt drīz būs aukstas sniegotas bildes arī no manis?!

Leave a Reply

