Diennakts / A day

26 Jan

Vai diennaktī tiešām ir 24 stundas? Kur tās paliek? Esmu ikdienas ceļu saīsinājusi praktiski uz pusi, tomēr laika vairāk nepaliek. Vismaz sajūtās nē. Laikam to apēd Ņujorkas lielā mute.

Lācis man palīdz strādāt un es viņu atalgoju ar m&m’s konfektēm :)

Savukārt citi savu laiku plāno vēl kārtīgāk, visu dokumentējot un izpildot pēc plāna :)

Tulkojums:

1) paēst

2) nomazgāties

3) pagrabs

4) bibliotēka

5) veikals

6) sporta klubs

7) banka

Un izrādās, šādā saspringtā dienā visu nemaz izdarīt nevar!

Es arī atpakaļ pie darba (sagatavošanās darba intervijai), gaidi (garāku) apskatu drīz! Tikmēr paklausies jauku mūziku ar atbildi par laiku kopā ar mani: Regina Spektor “Time is all around”

Are there really 24H in a day? Where do they go? I have reduced the time I spent on my journey but I don’t have more time. At least, it doesn’t feel like. It must be New York’s big mouth which eats it up!

The teddy bear helps me to work and I thank him with m&m’s :)

And there are some who need a precise planning to accomplish their daily tasks. BTW, still some remain undone :)

Now, I’m back to work (still getting ready for the interview), I’ll write more soon!

Now enjoy some good and the answer about the time music with me: Regina Spektor “Time is all around”!

3 Responses to “Diennakts / A day”

  1. zane a January 26, 2010 at 10:07 #

    ja vien jau neesi bijusi, pēc pirmās iespējas aizej uz R.S. dzīvo uzstāšanos! biju berlīnē pirms dažiem gadiem – tas bija TIK skaisti! varu tikai iztēloties, kā viņa skan uzstājoties mājās, Ņujorkā… :)

  2. zancy January 26, 2010 at 13:43 #

    hei, maybe lācis var arī man kādu konču atsūtīt.. ps man arī Regina pašlaik aktuāla mūzikas pasaulē – bet šo dziesmu nebiju dzirdējusi :)

    • elinaruka January 27, 2010 at 03:33 #

      jāaprunājas ar lāci, redz, ko viņš saka ;)

Leave a Reply

