Dzimšanas diena sāga/Birthday’s Saga

2 May

Piektdiena. Diena pirms / Friday. A day before

Mūsdienu anektdote – esmu darbā, rosīga diena – skrienu  no biroja viena gala uz otru, un viens kolēģis tā ar smaidiņu sejā uz mani noskatās. Es, protams, prasu: “Vai gribēji ko tiekt?” un šis man atbild: “Nē, neko, Tu tāda laimīga izskaties!”

Lai izskatītos arī skaisti, aizgāju gulēt jau neilgi pēc 11 un pēc senām (un iedarbīgām) metodēm, noliku pie gultas krūzi ar 2 melnās tējas maisiņiem (ak vai, vai es neesmu dulla (mani daugi ir kādreiz mani par dullo mušu saukuši…) atklājot jums savus (skaistuma) noslēpumus?!). Tikai neaizmigu pirms diviem… Nē, ne sataukuma dēļ, nebija jau man precības nākamajā dienā! Taču uz ielas ballīte pilnā sparā gan. Nu kā tā var sagadīties, ka klusajā un mierīgajā tradicionālo ebreju rajonā esmu ievākusies mājā, kurā dzīvo pārsvarā Karību salu pārstāvji, kuriem vakaros ir jāspēlē skaļi ritmi un jādejo uz ielas? Varu saderēt, ka tagad nodomā to pašu, ko man gandrīz visi atbildēja – ka man vajadzēja iet lejā un pievienoties! he he, varbūt citreiz, piektdien man bija citi plāni, respektīvi, miegs!

A modern joke – I’m at work, running through the office and a college looks at me with a strange smile on his face. I asked: “Did you want to tell me something?” but he just replies: “You look so happy!”
To look beautiful too, I decided to go to the bed a little bit after 11 and prepared an old method – 2 black tea bags near my bed (oh my, am I crazy to tell you all my (beauty) secrets?!). The only problem was – I didn’t fell asleep before 2… No, it wasn’t because of a big excitement – I wasn’t however getting married! But the party on the street! Isn’t it funny that I have picked the only building in this quiet Jewish neighborhood where the biggest part of population is Caribbean?! They play loud rhythms and dance until early! I bet you’re thinking about the same I was told already several times – you should have joined! He he, maybe the next time but on Friday I had different plans – a sleep!

Sestdiena. Dz.Diena / Saturday. BDay

Lai kompensētu nemierīgo nakti, izdomāju uzdāvināt sev  ziedus. Priecīga izskrienu ārā, soļojot pa bulvāri uz veikalu pusi un nobrīnos, ka veikali, kas ierasti vaļā jau rīta agrumā, klusi un mierīgi. Un pusceļā griežos riņķī, gandrīz skaļi nosakot “Nu jā!” – ebreji taču sestdienās nestrādā! Nosmejos par savu veiksmi un nopriecājos, ka biju gana čakla, lai iepirktu piknika lietas iepriekšējā dienā. Tad nu sakrauju gardumiņus somā un dodos turp.

Vilcienā man blakus apsēžas onkulis gados. Elegants bez gala – zila žakete ar zelta pogām, saulesbrilles uz acīm un rokās spieķītis ar grebtu zelta rokturi. Uzsāk ar mani sarunu: “Jūs Ņujorkā dzīvojat?  Es arī!” “Līdz kurai ielai brauksiet?” “72”, atbildu. “Es līdz 86.ajai!” “Ko jūs Ņujorkā darat un no kurienes esat?” Atbildu, un viņš pastāsta, ka otrā pasaules kara laikā esot bijis Baltijas jūrā un sadzēris ar krieviem. Un tad nosaka – nākamā ir Jūsu pietura! :)

Un tad jau aizgāju uz parku, sagaidīju ciemiņus un baudīju zālīti, sauli, kompāniju, zemenes un šampanieti!

To compensate the restless night, I decided to give myself some flowers. I run happily in the street and went down the boulevard where the shops are. In the middle of my way to the florist, I noticed everything is quiet and closed and then I almost said it aloud: “Right! Jewish people don’t work on Saurdays!” I laughed about my luck and was happy I bought everything for the picnic the day before. So, I packed and went to the park.

In the train, an old man sat down next to me. Very elegant – he was wearing a blue suit with golden buttons, sunglasses and was holding a stick with golden hilt. He started a conversation: “Are you living in New York?” “Me too!” “What street are you going to?” “72nd!” I reply. “ I’m going to 86th!” he says. “What are you doing in New York and where do you come from?” I answer and then he tells me he was in the Baltic Sea during the WWII and had a drink with Russians. Then he adds: “The next stop is yours!” :)

Then I went to the park, had my guests and enjoyed the grass, sun, company and champagne!

Palaidu garām, kas te notika, bet kadru noķēru / I don’t know what happened here but I have the picture!

Kā jau parkā pienākas, visu viedu aktivitātes. Kad atnācām, notika jogas nodarbība / All the possible activities as it is supposed to be in the park. When we arrived, there was a yoga class.

Jaunlaulātie izskatās pazuduši…/ They look lost…

Nē, laikam tomēr zin, kurp doties! / Maybe they figured it out!

Man dikti patīk šis kadrs – fonā lidojošā šķīvīša spēle! Un meitenei, spart citu, zem kleitas bija džinsi!!! Vai viņi maz ir īsts pāris? / I love this picture – the frisbee game at the background!  And the girl had the jeans under her dress – are they even a real couple?

Jaukā bērnu apsveikuma aploksne / The super nice greetings envelope from the kids

Tad mans franču draugs uzaicināja uz kokteilīti franču bārā Les Enfants Terribles / Then my French fiend invited me for a drink at Les Enfants Terribles

http://www.lesenfantsterriblesnyc.com/index.html

Tad ar vēl dažiem jaunpienācējiem devāmies uz Kvīnsu (neprasi kāpēc!) un paēdām modernā dainerīSanfords/  Then with some new comers, we all went to have a dinner in Queens (don’t ask why!), in a modern diner – Sanfords

http://www.sanfordsnyc.com/

Tad mani gandrīz pret pašas gribu aizveda uz neaprakstāmu vietu – spiedzošu meiteņu apspīlētā mini kleitās un spožu dimanta lustru laundžu – Central/ Then I was taken to a bizarre place where girls wear tight mini dresses and the diamonds fall also from the lamps – Central

http://www.centrallounge.com/

Un nakts man beidzās ar ilgu vilciena gaidīšanu pazemē… Žēl bija maksāt taksim… No rīta uzzināju par bumbu Taimskvērā! / The night ended with a long waiting for the train… I didn’t want to spend too much on taxi… I heard the bomb news in Time Square in the morning!

Svētdiena. Diena pēc / Sunday. A day after

Garā naksniņa pārvērtās vēlā rītā. Pamodos no ebreju maija svētku parādes. Izpļāpājo skypā un “aizceļoju” šodien atkal uz Steitenailendu – tur tagad tik smuki saplaucis! Un tiku pie varena braucamrīka! / The long night turned into a late morning. I woke up with the jewish May parade, had a nice and long skype conversation and then travelled back to Staten Island today – it’s nicely green there now. I got a beautiful bike in my possession!

Nokavēju ikgadējo velo braucienu caur visiem 5 Ņujorkas rajoniem, bet uz kuģiša satiku pēdējos mājupbraucējus. / I missed the yearly 5 boros bike ride but came back to Manhattan with some of the bikers.

Un nobeigumā, bet ne mazāk svarīgi – PALDIES  tiem, kas mani sumināja, kas atnāca un kas piedomāja par mani 1.maijā! / Last but not the least, THANKS to everyone for birthday wishes, thanks for coming and thinking about me on my May Day!

10 Responses to “Dzimšanas diena sāga/Birthday’s Saga”

  1. jason May 3, 2010 at 01:01 #

    What an amazing day! Iam glad to see you had a great time! and I <3 the new bicycle! I hope to catch up soon….
    Jason G

  2. julija May 3, 2010 at 01:25 #

    ak, shis skaistais ritenis Tagad pieder Tev?? :))) ooooooooo, apsveicu!! vai vinjsh bus javed ar kugjiiti un metro? )

    • elinaruka May 3, 2010 at 07:10 #

      ritenis ir mans :)) atvedu mājās ar kuģīti, bet nekur vairāk nevedīšu. Viņš ir tāds lazy draugs – mēs izbrauksim kopā uz parku :)

  3. josh May 3, 2010 at 03:16 #

    Elīna, es Tevi lasu kā aizraujošu grāmatu, Tu esi super!!! Un velo – kā cimdiņš ar rociņu;)!

  4. Kni May 3, 2010 at 05:11 #

    Varens braucamais! Lai labi ripo =)
    Un sveiciens dzimšanas dienā, kas nu jau laikam sanāk, ka pagājusi.

  5. Hilary May 3, 2010 at 20:01 #

    Yay!! It was so much fun. Love the photos. And your bike looks awesome. We will definitely have to find you a basket :)

    • elinaruka May 3, 2010 at 21:07 #

      Excellent! You were great – thanks so much for the day! Bring some more goodies tomorrow, hehe :))

  6. zancy May 8, 2010 at 12:53 #

    pievienojos – ritenis super un piestāv :) ceru, ka es ar savējo drīz atradišu – devu solījumu no šīs algas iegādāt..

Leave a Reply

