Plaukts uzkrita uz galvas/A Shelf fell on my head

10 Jun

Kā tad tas man gadījās? Viss kārtībā, nekas man nav noticis, es vienkārši nevarēju atturēties un vakar, kad apskatījos bloga statistiku, iespurdzos no smieklīgā teikuma ailītē “ar kādiem atslēgvārdiem manu blogu ir atraduši” – melns uz balta “plaukts uzkrita uz galvas”! Saproti kā gribi, bet man bija smieklīgi. Vai jūs atceraties, ka es par ko tādu esmu rakstījusi? Varbūt man tas plaukts ir ne tikai uzkritis, bet izraisījis arī atmiņas zudumu, bet savādāk tas nekādi neiet kopā!

Lai nu kā, man iet labi, tikai aizņemtībā ar visiem darbiem, nesanāk ne laika, ne iedvesmas uzrakstīt ko prātīgu jums!

Mazs jociņš no Ņujorkas dzīves – vakar es biju 1 bārā, kur paralēli notika kaut kāds pasākums – tā arī neatkodām, kas īsti tur notika – kaut kādi cilvēki runāja, tad vesels bars klausītāju savā starpā pārrunāja. Tēmu nesadzirdēju. Lai nu kā, mūsu sarunu vienā brīdī sieviete no klausītāju pulka pārtrauca, sakot: “Jūs, lūdzu, nevarētu runāt klusāk?” Nenobrīnīties un nenosmieties! :)

Un lasiet jauno Foto Kvartālu – tur mana intervija ar Džoelu Maeirovicu!

How did that happen to me? Everything is fine, nothing has actually happened, I just had a good laugh when I saw “A shelf fell on my head” in the stats “how did someone find my blog” referrer! Black on white. Understand it as you like, it was funny! Do you remember me writing on such a subject? Maybe there was a shelf that had fell on my head and had done such a damage I don’t even remember? If not, I can’t figure it out!

Anyhow, I’m doing well but very busy, so I don’t have time or inspiration enough to write something nice for you!

Here is a little joke from daily New York. I went to a bar yesterday where some kind of event was held at the same time. Some people were talking on the microphone, then the whole bunch of  audience were discussing things but we didn’t figure it out what was the topic. Anyway, at some point a woman who was standing next to where we were sitting says: “Can you please quiet down?!” We had a moment of  astonishment and laugh!

And, please, read the latest photography magazine “Foto Kvartals” – my interview with Joel Meyerowitz is also in English!

6 Responses to “Plaukts uzkrita uz galvas/A Shelf fell on my head”

  1. Jānis June 10, 2010 at 16:41 #

    Tie atslēgas vārdi ir patiesi smieklīga padarīšana. Mani kāds meklējis ar rumāņu kodu “.ro” … tad nu es prātoju – esmu šiem līdzīgs vai? :)

  2. Eva Sica June 10, 2010 at 20:53 #

    Mani vienmēr atrod ar frāzi “saplīsis spogulis” un “šašliku receptes”.

  3. Evija June 10, 2010 at 21:37 #

    Nu tas tas būs tāpat kā ar tām mušiņām acīs no Džosefa Hellera “Catch-22”. Tev mušiņas acīs! Kā, tu saki ka nē, jo neredzi? Nu bet protams, ka neredzi – tev tak mušiņas acīs! :)

  4. Kni June 11, 2010 at 04:13 #

    Jā, tie atslēgas vārdi ir vesels joks. Man vakardien bija: es saku nav vairs naudas man nav :D Un vēl pēc atslēgas vārdiem es varu noteikt, ko latvietis ēd un dara. Pirms kāda laika visi ēda tomātu zupu un grieza sniegpārsliņas. Tagad – debesmannā un loka kuģīti :D

    Citādi smaidīju par to – jūs nevarētu lūdzu klusāk? :D

    • elinaruka June 11, 2010 at 06:53 #

      riktīgi smieklīgi – gan par latviešu virtuvi, gan arī par cilvēkiem ;)

Leave a Reply

