Mana piektdiena. Veltījums Lotei/My Friday. Dedication to Lote

18 Jun

Vakar runājos ar draudzeni Loti. Mēs esam līdzīgas – mēģinām viena otru uzmundrināt, kad pazūd ceļš dzīves krustcelēs, kad saulainā dienā deguns urbjas trotuārā, smejamies par sastrādātajām muļķībām, sapņojam, uzstādam augstus mērķus… Lote teica, ka viņai pietrūkst manis šajā blogā. Tas ir bijis mans cīniņš – rakstīt interesanti, bet neatklāties par daudz. Lote nav vienīgā, kas prasa vairāk bilžu. Es cenšos. Lai pašai un jums prieks. Fragmenti no manas piektdienas bildēs! // Yesterday I was talking to my friend Lote. We are similar – we are trying to cheer ourselves up when the road disappears in the life’s crossroads, when in a sunny day the nose is picking the sidewalk, we laugh at ourselves after having done some foolish, we dream and set high goals… Lote said she is not having enough of me in this blog. That has been my little struggle – to write interstingly enough but not to become too personal. Lote is not the only one who requests more pictures. I’m trying. For you and for myself. The fragments of my Friday in pictures.

Šie džekiņi (7gadnieki?!) soļoja man pa priekšu kādu brīdi un, lai arī es nesapratu, par ko tieši viņi runāja, vārdu “seksīgs” es dzirdēju vairākas reizes. Mūsdienu jaunatne! :) // These two guys (around 7?!) were walking in front of me for a while. I didn’t hear well what exactly they were talking about but I heard “sexy” a few times. The modern youth!? :)

Ņujorka skatās futbolu. Šķiet ritēja spēle Anglija-Alžīrija. // New York watches soccer, I think it was England-Algeria.

Mīlīgs restorāniņš vasaras maltītei Vestvilidžā. // A cute restaurant for a summer meal in West Village.

Einšteins saka, ka atbilde ir mīlestība. Es piekrītu. // Einstein says that the answer is love. I agree.

Gaidam metro. // Waiting for the train

Vilcienā // In the train

Vakariņās pagatavoju fenheļa salātus ar kanēļa mērci un linsēklām un falfel = tradicionālās arābu zirņu bumbiņas (pirktas) // I made a fennel salad with cinnamon and flaxseed, and falafel (from store) for dinner

Un vēl man ir ķiršu laiks // And I’m also having cherries time

Runājot par asociācijām, kopš redzēju Jessica Backhaus foto sēriju “Jesus and the cherries” (Jēzus un ķirši), sakot “ķirši” angliski, es neizbēgami iedomājos par šo nosaukumu. Nekā darīt! // Talking about the associations, since I saw Jessica Backhaus photography series “Jesus and the cherries”, every time I say “cherries” in English, I thing about this title. Any way out of it?

3 Responses to “Mana piektdiena. Veltījums Lotei/My Friday. Dedication to Lote”

  1. baiba June 20, 2010 at 08:21 #

    skaistie dzīves mirkļi! pie mums arī skatās futbolu!

  2. lola June 20, 2010 at 11:56 #

    skatos un priecājos par tevi! :)

Leave a Reply

