Nāras Longailendā/ Mermaids in Long Island

22 Jun

Sestdien biju pludmalē, Longailendā pie okeāna. Bija karsta diena, taču vējš, kas ieskrējies pāri lielajai peļķei, pūta tik stipri, ka nebija pat jāsvīst. Diemžēl, nejūtot spēcīgo sauli, diezgan “smuki” apdegu. Un jūs taču ziniet, cik uzmanīga es esmu ar sauli – sauļošanās krēms biezā kārtā!

Karstums turpinās. Karsts laiks, aizņemts prāts, darbīgas rokas. Bet es neaizmirstu – blogu un jūs. Raudzījos pāri okeānam un negribot uznāca maza nostaļģija. Es te, jūs tur. Pati aizbraucu, nesūdzos. Man iet labi. Tikai gribētos, ka vairāk domu  pienāktu no okeāna otras puses. Savādāk būs vien jāpieņem Zanes B. teiktais – kad (jums) iet labi, par tiem, kas nav blakus, aizmirst. Un šorīt sapratu, kāpēc man vakar bija tik tīrīga oma – izberzu ne tikai savu istabu,  bet visu plašo dzīvokli. Sakārto vidi, sakārto sevi. Un skumjas nestāv vairs tik tuvu blakus. P.S. Vai nenožēlojat pieprasījumu, lai es kļūstu savos stāstos personīgāka? :)

***

I went to the beach on Saturday, in Long Island, near the ocean. It was a hot day but once the wind takes a run across the big puddle, it blows so strongly that I didn’t even have to sweat. Unfortunately this is the best way not to feel how strong the sun is and I got burned. And you know how cautious I am with the sun – the sunscreen in a thick layer!

The heat continues. Hot weather, occupied mind, active  hands. But I don’t forget – my blog and you. I was standing there, looking across the ocean and I got an unwanted nostalgia. I’m here, you’re there. I came conscientiously, I’m not complaining. I’m doing good. I just would like to receive more thought from the other side of the ocean. Otherwise, I will need to accept what Zane B. said – when you’re doing good, you forget about those who are not aside. And this morning I understood why I suddenly had such a cleaning mood yesterday – I scrubbed not only my room but the entire apartment. Clean the space around you, clean yourself. And the sadness is no longer so close. P.S. I hope you don’t regret now having asked me to become more personal in my posts?! :)

Mani ceļa biedri: Urok, Dhyana, Karen un Narendra / My trip friends: Urok, Dhyana, Karen and Narendra

Mana fronte kopīgajā smilšu laukā / My front  in the common sand field

Cilvēki cepās / People are frying

Ūdens, kad atbraucām ap 11, bija tādā vidējā Latvijas aukstumā, bet uz pēcpusdienu iesila / The water was an average Latvian cold when we came around 11 but it warmed up later in the afternoon

Un es / And me

5 Responses to “Nāras Longailendā/ Mermaids in Long Island”

  1. Kni June 22, 2010 at 12:14 #

    Tikko, sēžot “Istabā”, ļoti labai draudzenei jautāju: un kad mums būs vasara? Vakardien izgāju no mājas pavasara zābaciņos.. =) Jūnija beigās!!!

    Sūti mums kripatu saules siltuma pāri tai lielajai peļķei, labi?

    • elinaruka June 22, 2010 at 12:24 #

      es labprāt pāris + grādus jums aizsūtītu!!! mums zem +30 vairs nenokrīt… Silti sveicieni!

  2. lola June 22, 2010 at 15:33 #

    pieprasījums paliek spēkā :)

  3. baiba June 26, 2010 at 11:43 #

    ūūūūūūūūu, es aizvakar Burtniekos atklāju peldsezonu! brr un labi!

Leave a Reply

