Kompānija/The Company

5 Jul

Intersantas sakritības ar ciemiņiem, kas viesojas pie manis Ņujorkā. Abi draugi no Latvijas, kas šo 6 mēnešu laikā ir mani apciemojuši, ir braukuši darba darīšanās un uzzinājuši par gaidāmo ceļojumu pēdējā brīdī. Līdz ar to, ziņa, ko no viņiem esmu saņēmusi, ir bijusi sekojoša: “Rīt būšu Ņujorkā! Kādi tev plāni?” Plāni man ir satikt viesi un priecāties kopā! :)

Tā nu šovakar, pēc jauki pavadītas dienas ar draugu no Latvijas, es aizdomājos par kompāniju. Esot vienam, ar laiku pierodi pie šāda dvēseles stāvokļa un iemācies visu darīt viens. Tas nav nedz labi, nedz slikti, tikai brīži, kad uzrodas kompānija, ātri savukārt pierodi pie patīkama biedra – kad vari atļauties atstāt lēmuma pieņemšanu otram, kad vari būt vieglprātīgāks, jo zini, ka otrs varbūt ir acīgāks, kad maltītei ir cita garša… Vismaz man tā ir.

Tā mēs ar vienu citu draugu pirms brīža vienojāmies, ja vecumdienās vēl joprojām būsim 2 vientuļnieki, tad tās pavadīsim kopā viņa lauku mājās, un mums būs suns. Patīkama drošības un mierinājuma sajūta.  Tikai, ko iesāks otrs, ja viens būs atradis kādu citu?

Cilvēki ienāk mūsu dzīvēs un aiziet. Taču sajūta, ka tie, kas ir patiesi svarīgi, vienmēr ir sirdī, ir mierinoša. Tā es pavadu laiku te, lielpilsētā!

***

There are some interesting coincidences with my guests here in New York. Both friends who have visited me since I’m here, have come for their work and have known they would come at the last moment. So, the message from was following: “I’ll be in New York tomorrow. What are you up to?” My plan would be to catch up with them and have some good time! :)

So tonight, after spending a nice day together with my Latvian friend, I couldn’t help but wonder about the company. If you’re alone, you get used to it at one point and learn to do everything alone. It’s not good or bad, but once you got some people around, you get used to that too – you can sometimes leave the decision making to the other, you can be more light-minded because the other could be more keen, the meal tastes differently… At least, this is how it is for me.

One day, with another friend of mine we decided that if older, we would still be two lonely souls, we were going to spend our old age together at his country house and we would have a dog. A pleasant and comforting feeling. But what if one of us would have found the significant other?

People come into your life and people go. But it’s comforting to know the ones you love are always in your heart… This is how I spend my time here, in the big city!

5 Responses to “Kompānija/The Company”

  1. Kni July 6, 2010 at 00:51 #

    Smuki pateici un arī es esmu domājusi par šo tēmu, jo tieši šobrīd esmu tik ļoti sadraudzējusies ar sevi, ka pēkšņa kompānija liekas pat savāda.

    Em.. ja otrs atradīs tomēr kādu? Elīn, Tev tad paliek vēl lauki un suns =)

    • elinaruka July 6, 2010 at 09:00 #

      Ja viņš atradīs kādu, varbūt gribēs dzīvot savā lauku majā ar suni un tad man nekā :) varbūt vajag vēl kādu plānu?! :))

  2. zancy July 6, 2010 at 02:49 #

    he, man bija mazliet līdzīgas pārdomas – jo ierastās solo ceļošanas vietā devos braucienā ar draugiem.. nu ir tā – vienam forši, jo ne ar vienu nav jāsalāgojas, bet kopā – jautri! kā teica Sartrs – citi ir mana elle, bet bez viņiem ar kaut kā nevar :)

  3. lola July 6, 2010 at 03:49 #

    Cik sirdī mierinoši, zināt, ka man vienīgai nav šādas pārdomas! :)

    • elinaruka July 6, 2010 at 09:01 #

      mēs jau bieži uz viena viļņa! ;)

Leave a Reply

