Atgriešanās/The Return

18 Jul

Kamēr jūs dzīvojaties pa Positivusu, es klausos Ņujorkas Filharmoniskā orķestra koncertu Prospekta parkā. Kamēr Rīgā negaiss, es kūstu Ņujorkas saulē. Kamēr jūs čučat, es klusi atgriežos no vēl nebijuši garas pauzes. Grūti gan atgriezties. Vieglāk ir rakstīt katru dienu! Bet, tā kā fanu pulki mani netraucēja un neko jaunu nepieprasīja, es varēju dzīvot mierīgu un netraucētu dzīvi. Diemžēl tās nebija vasaras brīvdienas. Esmu visai aizņemta. Vēl joprojām meklēju mājvietu, vienīgā atšķirība ir tā, ka vairs nemeklēju istabu, bet gan 3istabu dzīvokli. Nav gan man pa šo laiku uzradusies kupla ģimene, vienkārši likās forši, atrast kopīgu dzīvojamo platību ar cilvēkiem, ar kuriem jau ir (p)ierasts dalīties.

Darbā arī dažas pārmaiņas – uzprasījos uz vairāk darāmā un tagad man ir divreiz vairāk pienākumu, divi priekšnieki, no kuriem vienam tikko piedzima bēbītis, līdz ar to es esmu arī boss!

***

While my Latvian friends were at Positivus festival, I was listening to New York Philharmonic in Prospect park. While there was a thunderstorm in Riga, I was melting in New York’s sun. While you were sleeping, I make my silent return after the longest brake. It’s very difficult to come back; writing every day is definitely easier. But, as my fans were nor disturbing and didn’t cry loud for some new stories, I led a quiet and undisturbed life. Unfortunately I wasn’t on summer holiday. I’m quite busy. I’m still looking for a new place, although not for a room anymore but for a 3BD apartment. I haven’t obtained a big family though, I just figured that it would be nicer to have a company to search and to live with people I already know.

I’ve had some changes at my work too. I fished for more work and now I’m working also for the limited edition print program – twice as more work, 2 supervisors from which one just had a baby and left for a paternal leave – I’m the boss now!

***

Vakar ar biedriem no darba bijām “klases ekskursijā” uz Vudstoku. Nav tur vairs kā hipiju ziedu laikos, taču gaisotne ir saglabājusies gana brīva un mākslinieciska. Bijām uz vietējo un augsti vērtēto foto centru, kur vakarā bija arī Vudstokas daļa pasākumam foto un ēdiens.

http://www.slideluckpotshow.com/

Yesterday with my coworkers, we went on a “field trip” to Woodstock. It’s not as hippy as back in time but it’s still nicely artsy. We went to local but reputed photography center where the Woodstock part of photo and food event was held.

***

Mums gan patīk arī atpūsties, cik tad var to mākslu!

But we also love to relax – how much of art can you have?!

6 Responses to “Atgriešanās/The Return”

  1. bp July 19, 2010 at 00:56 #

    nu tad lai labi darās jaunie, daudzie darbi, bet lai ir arī laiks atpūtai un lieliskās dzīvesvietas meklēšanai :) Un tauta pilnīgi noteikti gaida Tavus ierakstus! off uz beachside tagad!

    • elinaruka July 19, 2010 at 07:14 #

      nu paldies – tu oteikti esi viena no manām uzticamākajām (un aktīvākajām) lasitājām! :)

  2. Kni July 19, 2010 at 13:29 #

    Es jau ar nācu un virināju maģiskās durvis. Esmu gan ar iekrauta darbos, taču katru dienu pavēru, vai Elīna Maģiska nav kaut ko iebūrusi. Prieks, ka šodien saņemu i stāstu, i emocijām bagātas bildes!

    • elinaruka July 19, 2010 at 20:08 #

      paldies, mana mīļā virtuālā draudzene!!!

  3. anta August 3, 2010 at 16:57 #

    :) Un es skatos, ka tu tajā pēdējā bildē tik skaista… Tā jau ir- vasarā jāiet uz parkiem nevis pie datoriņa jāsēž :) Priekā..

Leave a Reply

