Es/Me

6 Sep

Es ar sešgadīgas meitenes acīm/Me, seen by a 6-year-old girl

8 Responses to “Es/Me”

  1. Eva Sica September 6, 2010 at 21:44 #

    Ļoti labi un izsmeļoši. Bet tās sēnes, kuras redzēju Facbook, no kurienes tās?

    • elinaruka September 6, 2010 at 21:47 #

      sēnes vecāki salasīja – es tik reklamēju un apbrīnoju!!!

  2. Panrijs September 7, 2010 at 02:49 #

    Pa feino! 6gadiigajai ir potenciaals! hih un mana favoriit bilde taa, ar rinjkji…bez galvas!

    • elinaruka September 7, 2010 at 08:51 #

      man arī liekas, ka viņai padodas :)

  3. Inese September 7, 2010 at 07:27 #

    Beidzot arī tu – labi, ka satiki tādu 6-gadīgu meiteni :)

    • elinaruka September 7, 2010 at 08:49 #

      Labi gan! :) Nikoleta bija sajūsmā par visām manām kamerām!

  4. Kni September 8, 2010 at 08:42 #

    Man patīk vislabāk pēdējā.
    Tāda klusa un priecīga.

    • elinaruka September 8, 2010 at 09:39 #

      tur es laikam biju mazliet pieradusi, ka esmu modeles lomā :)

Leave a Reply

