Svētki/Celebration

14 Dec

Arī Ņujorkā ir pienākusi ziema – sniedziņš rotā ielas un cilvēki, ietinušies apģērba kārtiņās un iebāzuši degunus dziļāk šallē, ātriem solīšiem dodas darbos. Man patīk, ka ziemas dzestrumā nav jākrāso vaigi, jo tie zied kā sārtas rozes dabīgi. Un vēl, lai cik auksts ārā arī nebūtu, man ir silta sirds, jo 27. janvārī 6.30 vakarā būšu Rīgā! Tiekamies atkalredzēšanās priekā sirsnīgām sarunām!!!

The winter has also come to New York – the snow decorates the streets and people, wrapped up in many layers of warm clothes and put their noses deeper in the scarves, quickly moves to their destinations. I love that we don’t have to put the cheek blush in wintertime – the chill makes them nicely pink naturally. Also, my heart is warm regardless the cold because on January 27 at 6.30 p.m. I’m arriving in Riga! I’ll see you there in a joy to have some hearty conversations!!! And for my NY friends – we have 44 more days to spend together before I come back! :)

18 Responses to “Svētki/Celebration”

  1. lola December 14, 2010 at 12:06 #

    Urrā! Tiekamies! :)

  2. kristuks December 14, 2010 at 12:22 #

    yeiii!!! Coming home for good? :)

    • elinaruka December 14, 2010 at 12:30 #

      that’s still unknown… :)

  3. Agnesiga December 14, 2010 at 13:25 #

    Yeee!

  4. ir December 14, 2010 at 13:47 #

    kad busi Londona? :) jo es jau busu atpakal te!

    • elinaruka December 14, 2010 at 13:49 #

      es labprāt aizbrauktu februārī vai martā – jāskatās lētās biļetes! :)

  5. Hilary December 14, 2010 at 16:10 #

    Please come back to NY!!!! :)

  6. Kni December 15, 2010 at 02:22 #

    Kā man patīk deminutīvi :D Franču kaimiņš aizbrauca atpakaļ uz Franciju un atstāja naudu maksājumiem kopā ar zīmīti: naudiņa dzīvoklītim :D ..121 kvm dzīvoklītim :D

    Priekā!

    • elinaruka December 15, 2010 at 08:00 #

      oi, šo esmu izdarījusi neapzināti, man būtībā nav sajūsmas par deminutīviem, ha ha

      • Kni December 15, 2010 at 16:21 #

        Viss jau labi, man ar gadās. Ja nepārlasu, tad pasprūk protams. Citādi es dzenu jokus =)

  7. Agnis December 15, 2010 at 03:12 #

    Jēziņ, kāds/a arī krāso ikdienā vaigus?

    • elinaruka December 15, 2010 at 07:57 #

      par tiem “kāds” zinu mazāk, bet tās “kādas” jā :) un tas nav nekas šokējošs, sievišķīgi un skaisti – 2 sekunžu laikā! ;)

  8. bebebe December 15, 2010 at 17:16 #

    taas forsh ieraksts ljoti ….

  9. Anta December 23, 2010 at 12:34 #

    Viiiii…

Leave a Reply

