Balts/White

27 Dec

Ņujorka ir ieputināta. Būtu interesanti redzēt lielpilsētas tukšās ielas – nav mašīnu, cilvēki staigā pa avēniju vidu (kur vēl mazliet var redzēt ceļu), metro ir apstājies… Es esmu ierakta kalnos un baudu ziemu caur logu. Lai cik skaisti ārā arī neizskatās, ar vēju sajūta kā -20, tādēļ mēs spēlējamies iekšā – salatētis atnesa wii! Kad iziešu ārā ar sneiga kurpēm (nu tām, kas izskatās pēc tenisa raketēm un ar kurām var iet pa sniega virsu), tad pastāstīšu, kā gāja :)

***

New York is covered by snow. It would be interesting to see the empty streets of the big city – no cars, people walking in the middle of the avenues (because there at least you can see a bit of the road), the subway has stopped… I’m in the snowy mountains and am enjoying the winter through the window. Even it looks beautiful outside, with the wind, it feels like -20C or -4F, so we are playing inside – Santa brought us wii! When  I go outside with the snow shoes, will let you know how it went :)

 

10 Responses to “Balts/White”

  1. Agnesiga December 27, 2010 at 13:49 #

    Sniedzins (un bildes) pa pirmo.

    • elinaruka December 27, 2010 at 13:57 #

      :) man gribas ārā, bet māsicas vīrs ienāca pēc 15 min sniega šķūrēšanas ar sarkanu seju un noteica “It’s really rough outside!”. Tā mēs vēl neejam, hi hi :)

  2. bp December 27, 2010 at 14:20 #

    ak, cik jauki! pilnīgi svētki! un ja vēl Wii (man arī kārojas :))! nu izpriecājies gan, pa gadu esi nopelnījusi brīvdienas un svētkus!

    • elinaruka December 27, 2010 at 14:23 #

      esmu nopelnījusi, piekrītu, bet es jau kļūstu tramīga – galvā tiek pārlikts darbu saraksts, un bērni uzskata, ka es savu devu (2 tenisa spēles) esmu izspēlējusi un tagad varu sēdēt un tikai skatīties, ha ha :)

      • bp December 27, 2010 at 14:54 #

        nu skaidrs, kad es nopirkshu Wii, varesi braukt ciemos, laidiishu izspelet veel kaadu :) bet tev jaazin, ka man sacensiibas uzdzen asinis, buus nopietnas speeles!

      • elinaruka December 27, 2010 at 14:57 #

        der :) es arī esmu azartiska :)

  3. Inese December 27, 2010 at 15:06 #

    es esmu apnjemusies nakamaja gada but atraka, drosmigaka un azartiskaka – turieties, kad es paradisos speles laukumaa!!!!

  4. Kristux December 28, 2010 at 02:08 #

    Jā, tāš sniega kurpes (raketes) es zinu – smieklīgas bezgala,bet šādos sniegos mežā tās varētu būt neaizvietojamas, hi hi. lai silti!!

    • elinaruka December 28, 2010 at 09:44 #

      es ar tādām jau Francijā “trennējos” :)

Leave a Reply

