LDM/BFF

29 Dec

Mīļie draugi,

Neķeršos vēl klāt sava gada apskatam un atskaitei, taču, šodien atceroties kopā pavadīto gadu, man ir liels prieks, ka mans blogs ir piesaistījis interesi, ka tam ir patstāvīgie lasītāji un fani, ka man ir bijis pietiekami pacietības un intereses rakstīt un dalīties manā ikdienā – PALDIES! Esmu brīnījusies par statistiku, esmu smējusies par atslēgvārdiem, ar kuriem mans blogs ir atrasts, esmu pieņēmusi sekas faktam, ja esmu pazudusi uz nedēļu… Esmu ieguvusi jaunus draugus! Mani jaukie māsīcas bērni man pirms pāris dienām teica, ka es esmu viņu LDM (labākie draugi uz mūžu), tā arī jūtos es – priecīga par jums – tiekamies jau pavisam drīz! Šampanietis un kūkas vēlāk man (pēc Amerikas laika taču), jūs drīkstat priecāties ar mani jau tagad! Bučas

***

Dear Friends,

I won’t review or start the report of the past year (as you usually do at the end of the year), although when I remember our year together, I’m happy that my blog has attracted the interest, that it has its usual readers and fans, that I have had patience and interest enough to write and share my daily life – THANK YOU! I have been surprised about the stats, have laughed about the key words how my blog has been found, have dealt with the consequences of  the fact after having left for a week… I have found new friends! My cousin’s cute sons told me a few days ago that I am their BFF (best friends forever) and that’ s how I feel – happy about you! I will see you soon. Some champagne and cake for me later (American time) but you should have some now! xoxo

6 Responses to “LDM/BFF”

  1. baiba December 29, 2010 at 08:21 #

    bučas! uzskatu sevi kā bloga veterāni – liekas esmu lasījusi katru tavu postu! gaidam turpinājumu!

    • elinaruka December 29, 2010 at 15:16 #

      paldies, mana mīļā veterāne!!!

  2. Kni December 29, 2010 at 23:55 #

    Tas es aizņemšos kuģotāja (sērfotāja) atklājēja titulu, jo tieši tā tiku pie šīs maģiskās vietnes. Lai silti, Elīn!

  3. SomewhatAmazing January 3, 2011 at 07:54 #

    Man, kā īstai NYC fanei dienišķā [ne gluži :D] ) deva no tevis bija īsts prieks! Gaidu turpinājumu jaunajā gadā [ar ko tevi arī apsveicu]! :]

    • elinaruka January 3, 2011 at 15:41 #

      Sirsnīgs paldies :) Turpini piekāpt gan :) Priecīgu un spožu Tev Jauno gadu!

Leave a Reply

