Mans janvāris/My January

4 Jan

Un ko šodien sadarīt? Tādu jautājumu es tagad sev uzdodu – gadu pēc trakoti aizņemtas ikdienas man bija pirmdiena, kad nav jābūt darbā 9.30; un ir arī otrdiena, būs arī trešdiena… Šo mēnesi veltu sev – ļauju celties bez modinātāja, pavaļājos gultā, kamēr izlemju, ar ko sākt dienu, sportoju, gatavoju ēst… Plānos ir izbaudīt Ņujorku un padarīt darbus, kas līdz šim atlikti. Un kāds jums janvāris?

***

And what could I do today? This is the question I’m asking myself – after a year of busy days I had a Monday when I didn’t have to be at work at 9.30, I also have a similar Tuesday, will have a Wednesday… I’m dedicating this month to myself – I let myself sleep until I wake up without an alarm, I stay in bed until I decide what to start the day with, I exercise, I cook… I have the plans to enjoy New York and do things that were postponed. What does your January look like?

2 Responses to “Mans janvāris/My January”

  1. Kni January 5, 2011 at 16:16 #

    Janvāris tik vien kā sācies.
    Miegains un es jau otro dienu sevi mēģinu pierunāt kravāt mantas, lai sestdien var pārvākties. Janvāris ar virzību.

    • elinaruka January 5, 2011 at 16:18 #

      jā, man arī virzība un progress nenoliedzams! man patīk :) lai veicas ar pārvākšanos!!!

Leave a Reply

