Zāles/Medicine

23 Feb

Es mēģinu izdomāt kādu svarīgu lietu. Parasti ar tiem personīgajiem projektiem ir grūtāk kā ar darba – kad vēlies iesniegt kādu ideju finansējuma iegūšanai, grūti sevi slavēt, vismaz man, klāstot, cik mans projekts būtu vajadzīgs. Mēģinu, bet paralēli esmu ļāvusies kādam ziemas vīrusam, un slimojot domas raisās vēl grūtāk. Tā nu šodienas recepte man ir atslābt un ļauties paslimot, kā arī pagatavot ko garšīgu. Gatavošana arī ir vismaz morālas zāles. Mana stila čili jeb Latvijai piemērotu ziemas sautējumu nerādīšu, jo garšīgs bez gala, bet skats ne tik apetelīgs. Skatat labāk saldo – šokolādes-banānu keksu.

***

I’m trying to find an idea for an important project. Usually, i find it more difficult to write a grant for personal purposes than for a work because even if I care for my thing, it’s hard to speak highly for myself. I’m trying though but it’s even more difficult because I’ve caught some winter virus and the illness doesn’t help the thoughts. Anyhow, my recipe for today is to relax and let myself be sick, as well as to make something tasty. The cooking is at least moral medicine. My style chilli or Latvian winter stew was good but not very photogenic, so I’ll show you only the dessert – chocolate-banana cake.

14 Responses to “Zāles/Medicine”

  1. Uldis February 23, 2011 at 09:12 #

    izskatās fantastiski garšīgs. :)
    tai slimošanai gan neļaujies, veseļojies un aši esi uz kājām!

  2. Agnese February 23, 2011 at 11:00 #

    o, jā veseļojies, bet nesteidzies! Es ar pa otram lāgam slimoju, un arīdzan , lai sevi iepriecinātu pat sāku gatavot! :)

    • elinaruka February 23, 2011 at 11:08 #

      jā, es mēģinu slimot “normāli” – gulēt, dzert tēju, paskatīties kādu filmu un nestrādāt, bet prāts šaudās neizdarīto darbu virzienā…

  3. KAFKA Zane February 23, 2011 at 11:06 #

    Njammm, varbūt Tev vajag kā mājražotājam piereģistrēties? ;P

    • elinaruka February 23, 2011 at 11:07 #

      kad pirmoreiz pagatavoju kokosriekstu cepumiņus, iedomājos, ka jāpaprasa, vai kafkai nevajag ;)

  4. Inese February 23, 2011 at 13:52 #

    uzservēšu savu gabaliņu arī tikpat daiļi! paldies par vakara gardumiņu :)

  5. Kni February 23, 2011 at 16:05 #

    Veseļojies, Elīn! Es gan šodien biju slinka un acis lipinās atkal ciet. Uz epastu neatbildēju. Fui fui fui, bet veseļojies, labi? =)

  6. Kni February 23, 2011 at 16:05 #

    Un es neko nepateicu par keksiņu, kuru ieraugot, teju vai iespiedzos. Tik skaista gardā (klusā) daba!

  7. gunita aizstrauts February 24, 2011 at 07:34 #

    turies meiten! Varbut ka kads galas gabalins palidzetu???hahaha Ko tu par to doma? bucas

Leave a Reply

