Nekāda sakara/No Relation

8 Mar

Mana draudzene Lote saka, ka nevajag rakstīt, kad nav ko teikt. Es piekrītu, bet man gribējās kaut ko parādīt un pastāstīt no ceļojuma, bet, tā kā oficiālais raksts vēl tikai top, tad šeit kišmiš ar rozīnēm :) / My friend Lote says that I shouldn’t write if I have nothing to say. I agree but I wanted to show something from my trip and as the official article is in progress, I can show you only some bits and pieces with no relation :)

1 bilde no Baku, starp pusdienām un pastaigu. Vispār jau es esmu gandrīz likumpārkāpēja, fotografējot policistu… / One photo from Baku, in between the lunch and a walk. I’m actually almost a law breaker for photographing a policeman…

Savukārt šis kaķis dzīvojās galerijas skatlogā. Svētdienā, kad tā bija slēgta. Un ar acīmredzamu vēlmi tikt laukā, glaudās klāt skatlogam./This cat was chilling in the window of an art gallery. On Sunday when it was closed. He proved a certain wish to get out, leaning as close as he could get to the transparent wall.

Un šis ir saulains sveiciens 8. martā, vāzīte uz tradicionālās azerbaidžāņu sedziņas :) / and these are sunny greetings on March 8th, under the vase is the traditional Azerbaijan decoration.

4 Responses to “Nekāda sakara/No Relation”

  1. lola March 8, 2011 at 04:34 #

    Tai pirmajai bildei pat nevajag teksta! Tā jau pati par sevi ir stāsts! :))

    • elinaruka March 8, 2011 at 04:36 #

      nu re, es atkal aizrunājos, būtu ielikusi to vienu un viss :)

  2. Kni March 8, 2011 at 11:30 #

    Man kā kaķu cilvēkam tas mazais spalvainis tik mīlīgs liekas. Pai pai!

Leave a Reply

