Sapņi/Dreams

24 Mar

Šis būs uzaicinājums nr.2 – ja esi par mani sapņojis/-usi, tad atraksti man uz epastiņu un padalies! Kas tā par izpēti, pastāstīšu sapņotājiem.

This will be the invitation nr 2 – if you have had a dream about me, please, write me an email and tell me what I did there! What it is all about, I will tell to the dreamers.

Kamēr gaidu, re ku jums sapņu paklāju tirgotājs :)

In the meanwhile, here is the dream carpet seller :)

8 Responses to “Sapņi/Dreams”

  1. Inese March 24, 2011 at 11:08 #

    Sarunāts! Es nešaubos, ka kaut kad esmu tevi redzējusi, bet jāpiestrādā pie atcerēšanās :)

  2. Kni March 24, 2011 at 13:49 #

    Saprotu, ka mans iepriekš rakstītais vēstulis jau ir pieskaitīts =)

    • elinaruka March 24, 2011 at 13:50 #

      jā, ja vajadzēs kādu detaļu, prasīšu! ;)

  3. bp March 24, 2011 at 14:44 #

    hmmm es taa kaa saaku satraukties -a ja nu neesmu ne reizi par tevi sapnjojusi, ko? baac…..varbut ies gar degunu kaada loterija vai sazin kas…

    • elinaruka March 24, 2011 at 14:46 #

      nu tu vari sākt sapņot un tad man stāstīt! noteikti būs balvas :))

      • bp March 24, 2011 at 14:53 #

        OK, ir man viena Tava bilde kaa reiz pie sienas, njemshu tagad tuvaak un pirms guleetieshanas peetiishu :) dikti gribas taas balvas!

      • elinaruka March 24, 2011 at 14:55 #

        oh boy :D :D :D saldus sapņus :)

Leave a Reply

