15 skaistas ripiņas/15 beautiful tiny disks

29 Mar

Jūs, protams, teiksiet – Elīn, Tu nemāki skaitīt! :) bet es zinu, ka man viena monēta kolekcijā pietrūkst. Zini, kas tai virsū?

I know, you will say – Elina, you don’t know how to count! :) but I know that I miss one coin in the collection. Do you what’s on it? p.s. for my foreign friends – Latvian money – 1 lats – has all these different designs which I find wonderful! I guess I miss one so far…

25 Responses to “15 skaistas ripiņas/15 beautiful tiny disks”

  1. Inese March 29, 2011 at 04:05 #

    Tiešām smuki izskatās – varbūt man savējās 15 jātur nevis traukā, bet jāierāmē un pie sienas?!
    p.s. es pārskaitīšu, vai gadījumā man nav bijis uzdevums uzglabāt Tavu 15-to….

    • elinaruka March 29, 2011 at 04:06 #

      paskaties gan, vai tev nav 16 ;)

      • lola March 29, 2011 at 04:12 #

        Es 2 gadu sēžu uz 5ām :) Manā makā tikai laši krīt :)

      • elinaruka March 29, 2011 at 04:15 #

        mamma speciāli dabū tās citādās priekš kolekcijas ;) bet laši lai krīt arī manējā – nemaz nesūdzēšos :))

  2. bp March 29, 2011 at 04:11 #

    es gan neesmu dazhas no shiim i nemaz redzeejusi, bet vai nav taa, ka truukst vardes ? bija taada?

    • elinaruka March 29, 2011 at 04:14 #

      bingo :) man nav kurkstētājas :)

  3. Inese March 29, 2011 at 04:12 #

    BP ir ļoti vērīga! Uzvara ir tavējā!!! ;)

  4. Inga March 29, 2011 at 07:25 #

    Tā jau man likās pārskaitot – manam vīram ir 17. Kura vēl Tev trūkst? Bez laša.

    • elinaruka March 29, 2011 at 07:26 #

      tad Tev jāskatās un jāsalīdzina, kas vēl man trūkst! :)

  5. Kni March 29, 2011 at 11:34 #

    Tev nav sniegavīra, kurš savulaik intereneta vidē tika pārvērsts par kalvīti :D

    • elinaruka March 29, 2011 at 11:37 #

      oo, paldies! tātad man trūkst sniegavīrs un varde! :)

      • Kni March 29, 2011 at 11:38 #

        Ja Tev ir kādi gali Latvijas Bankā vai arī noteikti var bez galiem, tad šo lietu var ātri atrisināt =)

      • elinaruka March 29, 2011 at 11:42 #

        vispirms konstatēsim, vai kāds no ģimenes locekļiem nav paturējis kādu lieku, jo es tomēr ik pa laikam neesmu bijusi lv un pa pastu jau man nesūtīja :) ja nebūs, tad risināsim savādāk :) vai tev arī ir kāda no skaistajām latiņa monētām?

  6. Kni March 29, 2011 at 13:04 #

    Visas, draudziņ! Māte vienmēr smej, ka briesmīgi šitā.. stāv plauktā nauda, tērēt nedrīkst. Savukārt tēvs :D jejbogu.. viņš savulaik sudraba pieclatnieku par bļitku (vizuli?)uztaisīja :D Nezinu, vai kāda zivs maz tika ar to noķerta.

    • elinaruka March 29, 2011 at 13:10 #

      ooo, tad jau tomēr daudz tādu kolekcionāru :))

      • Kni March 29, 2011 at 13:14 #

        Mums darbā ir lielisks kolēģis, kurš tajā dienā, kad iznāk jauna monēta, visiem sagādā. Vai nu tas tā speciāli, nezinu, bet viņš padalās. Tā es palīdzu ģimenei veidot šo kolekciju. Bet, jā, Latvijā šitādu kolekcionāru ir daudz, turklāt, manuprāt, tās monētas ir patiesi skaistas un īpašās (tikai ne pūces sakta :D), ka ir vērts tās krāt.

      • elinaruka March 29, 2011 at 13:17 #

        jā, man arī šīs naudiņas liekas burvīgas! mana “visnemīļākā” ir ar Jāņu vainagu :d

  7. gunita aizstrauts March 29, 2011 at 16:24 #

    Sac vel vienu kolekciju es ari gribu. Ludzu

    • elinaruka March 29, 2011 at 23:31 #

      nu gan būs uz to banku jāiet :))

  8. bp March 30, 2011 at 03:38 #

    es gan nekrāju, bet pāris ir ar svētību no Latvijas atvestas un uzdāvinātas..man šķiet, ka tieši sniegavīrs un varde :D varbūt, ka varam kaut kā vienoties šajā nedēļas nogalē :)))

  9. zais April 5, 2011 at 04:51 #

    Elīn, trūkst ne vien minētais sniegavīrs, bet arī eglīte. Te ir visas http://www.bank.lv/nauda/1-lats-saisinati-ls-1

    • elinaruka April 5, 2011 at 04:56 #

      paldies :) nu jāieplāno tā vizīte uz banku :)

  10. Inese April 5, 2011 at 05:16 #

    eu, tu esi reāli apdalīta! – iešu mājās skatīt savējās – varbūt arī manā kolekcijā kāda trūkst!

Leave a Reply

