Poētiska pauze/A Poetic Pause

9 Jun

Veldzējošs un poētisks pauzes (mūsu sarunās) pildījums no dārza./ A refreshing and poetic filling of a pause (in our conversations) from the garden.

8 Responses to “Poētiska pauze/A Poetic Pause”

  1. Inese June 9, 2011 at 05:01 #

    Debešķīgi! Es savā dārzā gaidu baltas un tumši sarkanas! Vajadzētu man dobi papildināt!

    • elinaruka June 9, 2011 at 05:04 #

      mums arī vēl baltās būs :) tad varētu visas-krāsas-kopā pušķi uz taisīt! :)

  2. gunita aizstrauts June 9, 2011 at 09:37 #

    cik smuki !!!

    • elinaruka June 9, 2011 at 14:13 #

      vai ne?! vienas no manām mīļākajām puķēm :)

  3. Kni June 9, 2011 at 16:02 #

    Šī būs atzīšanās!
    Man ir dīvains aizspriedums pret šīm puķēm, jo jau no bērnības prātā palicis fakts, ka peonijas (tautā sauktas par pujenēm) vecāki no dārza nesa tikai tad, kad citu vairāk nebija, radot sajūtas, ka tās ir īpaši necilas puķes. Lūk! Laiki mainījušies un es tagad ar šo bērnības palieku sevī cīnos.

    • elinaruka June 10, 2011 at 00:41 #

      cerams, ka izdosies iemīlēt :) man agrāk arī īpaši nepatika, galvenokārt jau vārds pojene, kas saistījās tiešām ar ko netīkamu :)

  4. bp June 16, 2011 at 03:08 #

    Atzīstos, man arī nepatīk :( laikam tāpēc, kad tās sāk noziedēt, kļust pļockainas un neglītas :( ekkk. Cīnīties par iepatikšanos vai mīlēt visas parējās ?! Dilemma tagad…

    • elinaruka June 16, 2011 at 13:44 #

      ko tur daudz cinities, lauj, lai viss notiek dabiski. pat, ja jamil nelkes :))

Leave a Reply

