Zeltaini/In gold

26 Oct

Ja rudens turpinās būt tikpat skaists – krāsains un saulains – kā tagad, es riskēju kļūt par dabas fotogrāfi… :)

If the autumn is going to continue to be as beautiful – colorful and sunny – as now, I risk to become a nature photogrpher… :)

Kamēr apsveru šo iespēju, dungoju līdzi tikpat zeltainas dziesmas, te viena no She & Him repertuāra

While I consider it, I sing along some golden songs, as this one from She & Him repertoire

7 Responses to “Zeltaini/In gold”

  1. Inese October 26, 2011 at 10:07 #

    Esmu beidzot ar savu sajūsmu Tevi arī aizrāvusi?! :D Es tikai priecāšos, un vēl vairāk, ja Tu sāktu fotografēt arī cilvēkus :)

    • elinaruka October 26, 2011 at 10:09 #

      man liekas, ka es arī cilvēkus fotografēju!? :) bet tu katrā ziņā vari gatavoties jaunai sesijai – trenniņš mazliet ir ;)

      • Kni October 26, 2011 at 13:46 #

        Es varu piedāvāt sevi :D uz manis var patrenēties.. :D varbūt tomēr būs labāk priekšroka dabai jādod :D

      • elinaruka October 26, 2011 at 14:15 #

        der! tagad ielūgums jāsūta man tev :)

      • Kni October 26, 2011 at 15:41 #

        Nokaunos, es vēl pastā neesmu bijusi un to ierakstīto vēstuli nosūtījusi…

  2. Inese October 27, 2011 at 02:34 #

    Domāju, ka jautrība sitīs augstu vilni šādā duetā ;)

Leave a Reply

