Ja es būtu…/If I was…

29 Dec

Šodien izlasīju skaistu teicienu: “Līnija, ko zīmē šodien ar savām darbībām, veido tavu rītdienas likteni. Tādēļ pārliecinies, ka tavs zīmulis veido mākslas darbu.”

Tā es aizdomājos, kāds māklsas darbs es esmu vai būšu rīt. No vizuāli eksistējošajiem, man prātā pirmais ienāca Marka Rotko nr. 3/nr. 13 (Madženta, Melns, Zaļš uz Oranža), 1949.

Kāds mākslas darbs esi tu?

p.s. Un vēl, šodien nopūšu divas svecītes par godu bloga dzimšanas dienai un vēlos :)

I read a beautiful saying today: “The line you draw with your actions today creates your destiny tomorrow. So be sure that your pen is drawing a work of art.”

So I was wondering what kind of piece of art I am or will be tomorrow. From visually existing ones, the first one to pop in my mind was Mark Rothko’s No. 3/No. 13 (Magenta, Black, Green on Orange), 1949.

What kind of work of art are you?

p.s. And, today I blow two candles for my blog’s birthday and I make a wish… :)

2 Responses to “Ja es būtu…/If I was…”

  1. Kni December 29, 2011 at 15:40 #

    Mēģināju izdomāt, kas es varētu būt. Man vēl jāpadomā. =)

  2. Inese December 30, 2011 at 03:49 #

    Kur biešu kūka par godu jubilejai?! ;)
    Bet man, savukārt, nāk prātā Claude Monet ūdensrozes… interesanti – būs jāpadomā par to :)

Leave a Reply

