Ziemas prieciņi/Winter fun

14 Feb

Ir dažas lietas, kuras bērnībā neesmu iemācījusies un protu tikai daļēji. Viena no tām ir slidošana. Gadu no gada eju uz slidotavu, bet nekur tālāk par noturēšanos kājās neesmu tikusi, un, ja ko iemācos, līdz nākamajam gadam atkal piemirstas. Šogad esmu nolēmusi to mainīt un iemācīties slidot “kārtīgi”. Man par lielu prieku Carnikavā ir uzlieta slidotava, kas pieejama par brīvu visu diennakti. Tā nu es gandrīz katru dienu eju un mācos. Pirmajā dienā kāds skolnieks, kas no skolas pagalma redzēja mani mokamies, uzsauca: “Ei, tu nemāki slidot?” Sasmīdināja asprātis. Esmu apņēmīga, un progress jau ir jūtams. Manā līmenī gan, pirutes vēl negriežu, bet protu izdarīt tā, priecīgs ziemas sportiņš!

There a few things I haven’t learnt to do in my childhood and now I can manage only partly. One of those is skating. Every year I go to the rink but haven’t learnt more than just staying straight on my legs. If I learn a few moves, I forget them until the next year. This year I have decided to learn skating “properly”. What a joy to learn that there is a free skating rink 24/7 in my town! So I go there nearly every day. A schoolboy made me laugh on the first day, yelling out: “Don’t you know how to skate?!” I’m determined and the progress can be seen. Well, in my progress terms though, I can’t pirouette yet but it’s a fun winter sport!

6 Responses to “Ziemas prieciņi/Winter fun”

  1. Māris February 14, 2012 at 13:41 #

    Man līdzīgi. |Vienīgi bērnībā ar māsas daiļslidošans slidām ieliku nelielu ‘bāzi’ šai mākslā. Bet katra gadu uzkāpjot mācos atkal :) Šogad ‘mācīšnās’ bija sāpīga, pēc pusstundas braukāšanas tā izvērtās par 2 h hokeja maču. Visi rumpīša stūri apdauzīti..

    • elinaruka February 14, 2012 at 13:48 #

      Tev labāks līmenis, es no hokeja šaibām bēgu :)

  2. Inese February 14, 2012 at 13:52 #

    Forši, ka mums tomēr ir arī ziema, ne mūžīgā vasara :)
    p.s. super, kā tērps ir saskaņots! – līdz pēdējai detaļai…

    • elinaruka February 14, 2012 at 22:47 #

      nu tas tērps nejauši! (yeah, right, he he) :P

  3. Kni February 14, 2012 at 20:31 #

    Vai vai vai, CIK FORŠI!
    Balto slidu skaudība. Es zinu, es zinu, kurš nav slinks un nemeklē attaisnojumus, var taču braukt ciemos =)

    • elinaruka February 14, 2012 at 21:50 #

      Tieši tā, ciemiņi laipni gaidīti ;)

Leave a Reply

