Rīts/The Morning

23 Mar

Pavasarī un vasarā man patīk mosties agri. Šorīt piecēlos pusseptiņos un gāju skriet. Jāsaka gan, ka tukšā dūšā tomēr mazāk spēka; tā nu viens nikns taksītis, kurš varbūt arī vēl nebija dabūjis brokastis, mani noķēra un iekampa kājā. Atzīšos, ka šādi gadījumi – uzbrūkoši suņi – mani izsit no līdzsvara, tādēļ saimniekam, kas savu mīluli nosauca par sātanu, pat  nepajautāju, vai viņam bijusi pote pret trakumsērgu. Man gan tikai zilums, taču tas nemaina saimnieku, vairākkārt novēroto, visnotaļ vienaldzīgo attieksmi pret viņu mājdzīvnieku izdarībām – ne atvainojas, ne aprunājas, nolamā dzīvnieku un soļo tālāk. / In the springtime and summer, I like to weak up early. Today I got up at 6:30 am and went for a run. I have to admit that I’m not so strong though if I go on an empty stomach. So one furious dachshund who probably hadn’t had his breakfast either, grabbed me in the leg. To be honest, these kind of event really shake me off, so I forgot even to ask his owner who named his dog a satan if he was rabies vaccinated. I got only a bruise though but it doesn’t change the fact which by the way I have noticed earlier too that the owners are often ignorant – they don’t apologize nor ask if everything’s fine, they call their dogs names and walk away.

Kad tiku līdzi jūrai, nobrīnījos, ka vēl nav aizgājis ledus! / When I got up to the sea, I was surprised that the ice was still there.

Elina Ruka

Rīta saulē kājas izskatījās pēc diedziņiem; cīsiņkājas :) / The legs in the morning sun looked like threads; the sausage-legs :)

Elina Ruka

Un saulē izdilis pirksts / And a finger that has become lean in the sun

Elina Ruka

2 Responses to “Rīts/The Morning”

  1. Kni (@kni_kni) March 23, 2012 at 15:14 #

    Nē, nē, Tev ir Dalī ziloņkājas :D
    Bet citādi, sargi sevi un neļauj sātaniem kājās kost.

    • elinaruka March 23, 2012 at 15:15 #

      ja man ir ziloņkājas (kaut tās Dalī smalkās), es pati tomēr esmu zilonis? :) njā, nu nezinu, kāpēc tie suņi man nāk virsū…

Leave a Reply

