Veldze Mežā/Perfect Day

10 Feb

Šodien ir priecīga diena. Mana slēpju zābaku epopeja veiksmīgi noslēdzās (3 vārdos – pirmoreiz pasūtot, izrādījās par mazu, bet otrreiz sūtījums aizkavējās sniega vētras dēļ), un varēju pēc garas smadzeņu mežģīšanas (lasīju foto teorijas nodarbībai mājas darba tekstu) veldzēties mežā. Saule laistījās, turpceļā mani draugi – “bembiji” mani pamanīja pirmie, nolūkojās un es turpināju ceļu pa līkloču taku gar upi. Pārgājiena atpakaļceļā paliels bariņš pārskrēja pāri upei un takai, baltās ļipas vien nozibinot. Veldze mežā! P.S. Ziniet, kur mani meklēt atlikušo ziemu!

elinaruka_10Feb14_1

elinaruka_10Feb14_2

 

When finally with a second attempt I received the boots for cross country skiing, I obviously rushed to the forest. The day was perfect – sunny and beautiful. My friends – “bembis” greeted me on the path along the river in both directions. Such a wonderful day! P.S. You know where to find me for the rest of this winter!

Leave a Reply

